Μυστικά Επιτυχίας στο MLM - 1a

1a - Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν.


Για όποιον αναρωτιέται ποια είναι η συνταγή επιτυχίας στο mlm, πρέπει να πω ότι υπάρχουν 2 κατηγορίες «συστατικών» αυτής της συνταγής. Είναι αυτά που εξαρτούνται από εμάς και αυτά που δεν εξαρτούνται από εμάς.

Στην σειρά blog posts με το νούμερο 1 θα αναλύσουμε αυτά που ΔΕΝ εξαρτούνται από εμάς.
Στην χώρα μας υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες ατόμων που έχουν έρθει σε επαφή με την φιλοσοφία του πολυεπίπεδου τρόπου πλάνου αμοιβών (MLM) και κυρίως με την υπέροχη προοπτική του παθητικού εισοδήματος που αυτό προσφέρει. Όλοι μας θέλουμε να μπορούμε να έχουμε ελευθερία στην δουλειά μας, να μπορούμε να αποσυρθούμε όταν το επιθυμούμε ή απλά να βγάλουμε το εισόδημα των ονείρων μας χωρίς ρίσκο.

Το θέμα είναι ότι ο πραγματικό παθητικό εισόδημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ! Πολλοί λένε ότι χρειάζεται και πολύ δουλειά. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό: το παθητικό εισόδημα είναι εφικτό μόνο όταν έχουμε μία ροή καταναλώσεων.

Το να το πετύχουμε αυτό δεν εξαρτάται μόνο από εμάς. Όπως πάντα αναφέρω στα σεμινάρια της ομάδας μας, πρέπει να μελετήσουμε το marketing εκτός MLM, δηλαδή εκτός από αυτά που λένε οι εταιρείες. Να ένα απλό παράδειγμα: Οι σοκολάτες που κυκλοφορούν για δεκαετίες στην χώρα μας με την ίδια συσκευασία γεύση κτλ. Αυτές έχουν αξία ως προϊόν και έτσι φέρνουν σταθερούς τζίρους. Οι διαφημίσεις τους δεν προσπαθούν να δημιουργήσουν μία ανάγκη, απλά υπενθυμίζουν στο κοινό ότι υπάρχει αυτό το προϊόν που αγαπάμε.

Άρα, κι εμείς, αν θέλουμε να λέμε ότι είμαστε σοβαροί επιχειρηματίες του mlm, δεν πρέπει να αναζητήσουμε το προϊόν που έχει σταθερές καταναλώσεις, την σωστή τιμή για να μην κουραστεί να το αγοράζει το κοινό και κυρίως να μπορεί να έχει εξαιρετικές ιδιότητες που το καθιστούν απαραίτητο.

Τότε μόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε το πραγματικό παθητικό εισόδημα. Άρα, όσο κι αν ενθουσιαστήκατε με το τελευταίο σεμινάριο mlm που παρακολουθήσατε, μπορεί η εταιρεία να προσφέρει απαραίτητο, καταναλωτικό και οικονομικό προϊόν, ώστε να συστήσετε την εταιρεία σας με σιγουριά;

Θυμηθείτε, δεν είστε εσείς αυτοί που φτιάχνετε το προϊόν της εταιρείας σας.

Φυσικά, αυτές οι γραμμές γράφτηκαν εκ του ασφαλούς: Υπάρχει αυτή η ευκαιρία στην Ελλάδα. Τώρα!



Σχόλια