Γιατί δεν μπορώ να κρατήσω τους συνεργάτες τις ομάδας μου;

Αυτό είναι ένα συχνό πρόβλημα πολλών που προσπαθούν να πετύχουν στο δικτυακό μάρκετινγκ. 

Ζούμε σε μία εποχή με πολύ γρήγορους ρυθμούς και ειδικά στο internet ξεφυτρώνει κάθε λογής φασούλι (τελευταία είναι τις μόδας να εξηγούν ότι μπορείς να βγάλεις χρήματα χωρίς να κάνεις τίποτα κτλ κτλ κτλ). Υπάρχει πολύς ανταγωνισμός - αν δεν έχετε κάτι καλό, θα τους χάσετε! 

Η απάντηση στο ερώτημα του θέματος είναι απλή: Αν δεν έχετε κάτι πολύ δυνατό στην εταιρεία σας και στην ομάδα σας, τότε ο κόσμος θα ξεκινήσει να φεύγει. 

Τι μπορεί να βοηθήσει; Τα παρακάτω - μετά θα πώ τι κάνω κι εγώ.

1. Πρέπει να αντιπροσωπεύετε κάτι μεγαλύτερο από τα χρήματα. Όλες οι εταιρείες λένε: "Θα γίνεις πλούσιος, θα πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου" και τέτοιες κοινοτυπίες. 
ΠΡΕΠΕΙ να αντιπροσωπεύετε κάτι πιο πολύτιμο από τα χρήματα.  
Αν είναι μόνο τα χρήματα αυτό που δίνετε, τότε τι θα γίνει όταν κάποιος άλλος τους τάξει περισσότερα; Θα φύγουν. 

2. Έχετε ένα ΓΙΑΤΙ; Δηλαδή, έναν σοβαρό λόγο για τον οποίο είστε στην εταιρεία σας; Βλέπετε ξεκάθαρα μία προοπτική; 
Οι περισσότεροι προσπαθούν να πουν πράγματα για να πείσουν άλλους.  

3. Ακεραιτότητα. Μήπως έχετε την φήμη ότι αλλάζετε εταιρείες εύκολα; Τότε, πώς θα στηριχθούν άλλοι πάνω σας, και γιατί να έρθουν στην ομάδα σας; Μπορείτε να κερδίσετε ένα πραγματικά σταθερό και μεγάλο δίκτυο, μόνο όταν κάνετε ένα καλό όνομα σε βάθος χρόνου. Αλλά, αν δεν βρείτε κάποια εταιρεία που θα σας αντιπροσωπεύει και να την αντιπροσωπεύετε, τότε θα χάσετε το 2ο και το 3ο και το πολλοστό κύμα εισερχομένων στην ομάδα σας. 


----------------------------------------------------------------------------------------
Τι κάνω εγώ σε σχέση με τους παραπάνω τομείς ( και έτσι έχω ένα σταθερό δίκτυο χιλιάδων συνεργατών και πελατών):

1.  Αντιπροσωπεύω τα αποτελέσματα υγείας. Δεν αντιπροσωπεύω συστατικά των προϊόντων μου και "ότι είναι καλά" ..... Αυτά είναι μετριότητες. Αν ένα προϊόν δεν φέρνει αποτελέσματα, τι να μου κάνει; Και γιατί να το συστήσω; Γι' αυτό, σε όσους μιλώ προσωπικά, παραγγέλνουν τα προϊόντα ξανά και ξανά.

2. ΓΙΑΤΙ: επειδή έχω δει πάρα πολλούς που έχουν ικανά και σταθερά εισοδήματα από το δικτυακό με βάση την ευεξία και ήξερα ότι αν έβρισκα το προϊόν που εμπιστεύομαι, τότε η επιτυχία είναι δοδομένη. Και πράγματι ήταν...!

3. Ακεραιότητα. Εγώ δεν συστήνω άλλες εταιρείες στο δίκτυό μου και ούτε πρόκειται. Έτσι, έχω πάντα χρόνο για τους συνεργάτες μου και τους δείχνω να κάνουν ότι κάνω: να αντιπροσωπεύουν πιστά αυτό που έχουν επιλέξει. 



ΠΩΣ γίνονται όλα αυτά: αν έχετε κάποιο κενό ή απορία, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου. Μπορεί να είναι μία ευχάριστη έκπληξη τα όσα θα ακούσετε.


Σχόλια