Πόσες παρουσιάσεις πρέπει να κάνω για να πετύχω;

Είχα ακούσει μια φορά το παρακάτω φοβερό: "Όταν ακούσεις 1000 όχι, τότε θα πετύχεις.

Wow.... Μετά από 1000 όχι θα παίρνω ψυχοφάρμακα - αυτό είπα στον εαυτό μου. 

"Σίγουρα θα υπάρχει καλύτερος τρόπος" - είπα στον εαυτό μου. 

Και όντως υπάρχει. 

Αντί να τρέχεις σαν τρελός να κάνεις παρουσιάσεις, επειδή σου το έχει πει ο σπόνσορας ή η εταιρεία σου, μήπως υπάρχει κάτι πιο αποδοτικό

Όταν παίρνουμε κάποιον τηλέφωνο και του λέμε "θέλω να βρεθούμε να σου πω για μια δουλειά", και έρχεται ξαφνικά να ακούσει για μια επιχειρηματική ευκαιρία που δεν ήθελε εξ αρχής, τότε υποβιβάζουμε τον εαυτό μας και το appeal της δουλειάς μας. 

Και να γραφτεί στην εταιρεία μας ως νέος συνεργάτης, μην εκπλαγείτε αν δεν γίνει τίποτα το θεαματικό. Είναι επειδή έγινε λάθος από την αρχή. 

Δεν χρειάζεται να ακούτε "ΟΧΙ" (και κυρίως δεν υπάρχει λόγος να πανηγυρίζετε τα ΟΧΙ σαν εθνική εορτή, επειδή πλησιάζετε τα 1000...!).

Απλά, πρέπει να αλλάξετε προσέγγιση. 

Κάντε αυτό που κάνουμε εδώ στο Next Level: Πρώτα βεβαιωνόμαστε ότι έχουμε κοινές αξίες με τους συνομιλητές μας  και μετά παρουσιάζουμε. 

Το παρακάτω βίντεο το εξηγεί: Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην ζωή μας; Τα παιδιά μας, αναμφίβολα. Φανταστείτε ότι πρέπει να βρούμε baby-sitter και έχουμε τις εξής επιλογές - μια 16χρονη με μηδέν πείρα που την ξέρουμε από μικρή και μια έμπειρη νταντά με 10 χρόνια πείρα. Ποιον επιλέγουμε; Αυτό που ξέρουμε και εμπιστευόμαστε. Γιατί; επειδή έχουμε κοινές αξίες και αντιλήψεις



Γιατί να κάνουμε κάτι το διαφορετικό στην εργασία; Όταν κάνουμε προσλήψεις, δεν θα πρέπει να επιλέξουμε κάποιον έμπιστο; (για εμένα το να έχω έναν νέο συνεργάτη είναι πρόσληψη, εφόσον έχουμε να δώσουμε πολλά και θα πάρει πολλά) Δεν θα πρέπει να τους περάσουμε από  μια μίνι συνέντευξη; 

Αλλιώς, πώς θα του δώσουμε τον χρόνο και την τεχνογνωσία μας; Έχουμε πολλές επαφές. Αλλά δεν κάνουν όλοι. 

Αν θέλετε να πετύχετε, εξηγήστε γιατί πρέπει να κερδίσουν οι υποψήφιοι συνεργάτες σας την δική σας εμπιστοσύνη και όχι να προσπαθείτε να τους πείσετε.  

Άραγε, έχει δώσει σε εσάς η εταιρεία σας έναν σκοπό για να εκπροσωπήσετε και να βρείτε τους ομόνοούς σας; Είναι αρκετά σπουδαίος ο σκοπός ώστε να αξίζει να τον μοιραστείτε με άλλους, ή σας βάζουν να κάνετε παρουσιάσεις προϊόντων και πλάνου, μήπως και κάποιος πειστεί να κάνει το ίδιο; 

Αν όχι, τότε επικοινωνήστε μαζί μου. Θα χαρώ να τα πούμε.

Παύλος Χατζηγιάννης

Σχόλια