Τι δεν είναι to online marketing;

Μία δωρεάν συμβουλή: Αν θέλεις να πετύχεις στο internet, φρόντισε το προϊόν σου να μην υπάρχει μόνο στο internet. 

Δηλαδή: Σήμερα βλέπω έναν ωκεανό από ιντερνετικά συστηματάκια που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια και κυρίως "την καλύτερη απόδοση"  για να μας πείσουν να βάλουμε τα λεφτά μας ( έστω κι αν είναι 10-20 €). 

Το θέμα είναι: Αν ένα προϊόν είναι μόνο στο internet, τότε μπορεί πολύ εύκολα να αντιγραφεί. 

Μπορεί να είναι: 
- Μια σελίδα δικτύωσης για επιχειρήσεις
- Affiliate πρόγραμμα για ένα άυλο προϊόν, όπως εκπαίδευση
- Blog που δεν είναι δωρεάν (γιατί, όμως, αφού έχω δωρεάν;)
- Σύστημα δικτύωσης με σελίδες και lead capture pages (και πάλι το έχω εντελώς δωρεάν) 


Όλα τα παραπάνω υπάρχουν σε πολλά, μα πάρα πολλά αντίγραφα και δεν μπορείς να χτίσεις την επιχείρησή σου πάνω τους, επειδή σε λίγο τα μέλη της ομάδας σου θα ξεκινήσουν να σου προτείνουν κάτι παρόμοιο, αλλά λίγο καλύτερο... 

Ο μόνος τρόπος για να κατοχυρώσεις την επιτυχία σου, είναι να βρεις μια εταιρεία με δυνατό online marketing που να έχει αχτύπητο προϊόν. 

Για όσους θέλουν την προσωπική μου άποψη στο τι σημαίνει αχτύπητο προϊόν, και τι έχω επιλέξει ως αχτύπητο προϊόν, η απάντησή μου είναι: 

"Το πιο δυνατό προϊόν που έχω βρει είναι τα αποτελέσματα στην υγεία".

Τα πράγματα είναι απλά: Όλες οι εταιρείες έχουν καλά προϊόντα

Αλλά, έτσι απλά με το το καλό προϊόν δεν θα κάνω δουλειά μέσα στην κρίση. 

Θέλω το καλύτερο.

Μία ερώτηση διαχωρίζει το καλό προϊόν από το αχτύπητο προϊόν: Δουλεύει; Έχει αποτέλεσμα; 

Μην δίνετε 100% βάση σε αυτό που λέω. Δείτε μόνοι σας. Μία απλή έρευνα για ιστορίες ή μαρτυρίες υγεία στο internet θα σας πείσει για ποια εταιρεία ξεχωρίζει. 




Σχόλια