Υπάρχει μία "χρυσή συνταγή" για πραγματικό παθητικό εισοδημα

Τα δίκτυα που καταρρέουν ή που μετακινούνται στην επόμενη εταιρεία που είναι σε "momentum", είναι της μόδας. 

Συνήθως η κατάρρευση έρχεται με το τέλος της ευφορίας του να είσαι σε κάτι που είναι στην άνοδο. 

Δεν είναι κακό, εφόσον αρέσει σε αρκετούς. 

Όμως, για όσους θέλουν να χτίσουν ένα εισόδημα που θα το έχουν για μία ζωή, οι προσωρινές λύσεις απλά δεν είναι λύσεις. 

Το να έχω φτιάξει κάτι που με πληρώνει 1-3 χρόνια και μετά τέλος, δεν είναι επιλογή και σίγουρα δεν σημαίνει ότι ο κόπος μου μού έφερε παθητικό εισόδημα, επειδή όπως λέει και ο "Big Al" Schreiter, "Παθητικό Εισόδημα σημαίνει το να μη χρειαστεί ποτέ να ξεκινήσεις από την αρχή". 



Άρα, χρειάζεται ένα ιδιαίτερο είδος σοφίας για να βρω την εταιρεία και το προϊόν που θα μου φέρει αυτό το παθητικό εισόδημα - δηλαδή το εισόδημα που είναι φτιαγμένο για να μην καταρρέει.

Άραγε, μπορεί κάποιος να προβλέψει τι θα αγοράζει ο κόσμος μετά από 10 χρόνια; Ποια εταιρεία θα σταθεί; 

Η αλήθεια είναι ότι η ιστορία του δικτυακού μάρκετινγκ μας βοηθά να ξεχωρίσουμε τις "φωτοβολίδες" του δικτυακού από τις πραγματικά σταθερές ευκαιρίες και να κάνουμε την επιλογή για το επόμενο μεγάλο βήμα μας. 

Αν θέλετε να γλιτώσετε χρόνο και να κατεβάσετε το "Networkers Report I", που είναι μια σύντομη αναδρομή στο δικτυακό μάρκετινγκ στην Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια, και τι μπορούμε να μάθουμε από αυτό, στείλτε μου ένα μήνυμα μέσω του blog μου ή στο facebook : pavlosdxn .


Παύλος Χατζηγιάννης 
Ganolife Consultants LTD




Σχόλια